FAQ
Mi-am uitat parola
Utilizați formularul de recuperare a parolei – introduceți adresa de e-mail specificată în timpul înregistrării și faceți clic pe „Recuperaţi”. În timp de 15 minute ar trebui să primiți un e-mail cu un link pentru a crea o nouă parolă.
Cum să schimbi informațiile de profil?
Acest lucru este foarte simplu de făcut – trebuie să accesaţi secțiunea în care doriți să faceți modificări, să selectați întrebările și răspunsurile necesare și să salvați modificările. Vă rugăm să păstrați informațiile la zi, astfel încât să putem trimite chestionare de interes pentru dvs. și să influențăm împreună producătorii.
Nu îmi pot accesa site-ul
Asigurați-vă că informațiile pe care le introduceți sunt corecte (fără spații suplimentare, CapsLock e dezactivat). Dacă acest lucru nu ajută, atunci contactați echipa noastră de asistență prin e-mail-ul help.gand@polls.expert.
Cum pot fi sigur că datele mele cu caracter personal sunt protejate în siguranță?
Noi primim toate datele în formă anonimă. Răspunzând la întrebări în timpul înregistrării, ne ajutați să înțelegem ce sondaje v-ar interesa. Sperăm că răspunsurile dvs. va fi sincere!
Nu îmi pot autentifica prin rețeaua socială
Pentru autentificarea, utilizaţi login-ul (e-mailul care a fost asociat cu reţeaua socială) şi parola. Dacă nu cunoașteți parola, atunci pentru a o recupera, să urmați linkul și introduceți e-mailul care a fost asociat cu reţeaua socială. Link-ul de resetare a parolei va fi trimis către această adresă de e-mail.
Cum voi primi o invitație la sondaj?
Invitațiile sunt trimise prin e-mail şi la Telegram, precum și sunt afișate în contul dvs. personal.
Telegram: Conectaţi
Nu mă pot completa sondajul
Dacă sondajul nu se deschide, încercați să îl deschideți într-un alt browser sau reveniți mai târziu. Dacă acest lucru nu ajută, atunci contactați echipa noastră de asistență prin e-mail-ul help.gand@polls.expert.
De ce nu primesc invitații la sondaje
Invitațiile la sondaj sunt trimise la întîmplare celor care îndeplinesc criteriile pentru fiecare sondaj individual. De exemplu, dacă sondajul se referă la alegerea alimentelor pentru copii, atunci, cel mai probabil, femeile cu copii de o anumită vârstă vor fi invitate la sondaj. Pentru a vă crește șansele dvs. de a fi invitat/ă la un sondaj, vă rugăm să completați complet toate secțiunile suplimentare de profil, să răspundeți sincer la sondajele noastre pentru obţinerea rating-ul de încredere mai mare, adăugați adresa no-reply@polls.expert în agenda dvs. pentru a primi invitații instantaneu prin e-mail , si vizitați-vă în mod regulat contul dvs. personal.
Dacă Eu răspund la întrebări necinstit, cum puteti sa verificati acest lucru?
Sistemul nostru verifică automat diverși parametri atunci când completați sondajele. Dacă există neajunsuri, nu le vom certa pentru ele. Dacă răspunsurile sunt în mod deliberat contradictorii sau superficiale, atunci acest lucru vă poate afecta rating-ul dvs. de încredere. Puteți citi mai multe despre rating-ul aici.
Cum pot sa obțin banii pe care îi câștig?
Odată cu acumularea de 170 MDL, le puteți sa trimiteti în contul dvs. de telefon mobil
Care este suma minimă pentru retragerea banilor?
Pentru a retrage banilor, trebuie să acumulați suma de 170 MDL. Soldul curent este vizualizat în contul dvs. personal.
S-a ordonat o cerere de retragere de bani, dar banii nu au ajuns încă
Procesarea cererii dvs. de transfer durează de obicei până la 14 zile. Dacă banii nu va fi primiți după 14 zile, vă rugăm să contactați echipa noastră de asistență help.gand@polls.expert.
Banii pentru participarea la un sondaj nu au fost creditați
De obicei, o recompensa va fi creditată immediat după completarea chestionarului, dar uneori durează până la câteva zile pentru a fi creditată. Vă rugăm să vă verificați soldul dvs. mai târziu. Suntem sigur că banii vor veni. Dacă problema persistă, vă rugăm să ne contactați prin e-mail-ul help.gand@polls.expert.
Vreau să-mi invit prietenii mele la proiect
În contul personal dvs., în secțiunea „Recomandă un prieten”, vă puteți să copiaţi linkul de recomandare și îl puteți să trimiteţi prietenilor dvs.. Drept mulţumire, vă vom reîncărca contul dvs. cu 5 MDL pentru fiecare nou prieten, de îndată ce acesta își completează profilul și primul sondaj. Acumulările banilor vor fi afișate în contul dumneavoastră personal în secțiunea „Soldul”.
*se aplică doar sondajelor tematice cu o recompensă (nu celor de profil).
E-mail cu un link de activare nu a sosit
Vă rugăm să vă asigurați că adresa noastră de invitație, no-reply@polls.expert, este adăugată în agenda dvs. și verificați folderul Spam. Dacă nu există nici o scrisoare în acest folder, atunci pentru a trimiterea a doua scrisoare, accesați setările contului dvs. personal și faceți clic pe hyperlinkul TRIMITETI-MI DIN NOU O SCRISOARE.
Parola
Vă sprijinim absolut dorința dvs. de a vă schimba periodic parola pentru securitate. Schimbarea acesteia este foarte simplă – trebuie să utilizați formularul de pe site-ul.
Notificări
Trimitem notificări cu privire la noile sondaje prin e-mail şi la Telegram De asemenea, puteţi vedea disponibilitatea noilor sondaje în contul dvs. personal.
Telegram: Conectaţi
Selectarea limbii
Da, ne place să comunicăm, aşa că vom extinde capacitățile portalului, astfel încât să vă simțiți confortabil şi convenabil cu noi.
Cum se renunţa la participarea la proiect?
Apreciem foarte mult experții noștri și facem tot posibilul pentru a nu vă dezamăgi. Dacă dintr-un motiv oarecare decideți să nu mai participați la proiect, atunci selectați optiunea „Ştergeţi contul” din meniul „Setări”.