FAQ

  • Contul
  • Sondaje
  • Retragerea banilor
  • Program de referral
  • Rating-ul

FAQ

Cum pot confirma e-mailul meu?

1. Asigurați-vă că ați introdus adresa corectă de e-mail la înregistrare
2. Verificați-vă foldere Spam, Mailing etc. Sau introduceți system@polls.expert în bara de căutare de e-mail. Verificați-vă foldere Spam, Mailing etc. Sau introduceți ADRESA DE EMAIL în bara de căutare de e-mail.
3. Dacă nu aţi găsit nicio scrisoare, în secțiunea „Setări”, faceți clic pe hyperlinkul «TRIMITEȚI-MI DIN NOU SCRISOARE DE E-MAIL»

Cum pot accesa contul meu dacă am uitat parola?

Recuperați -vă parola folosind link-ul.

Ce să fac dacă nu pot conecta printr-o rețea de socializare?

Trebuie să utilizați procedura de recuperare a parolei. Indicaţi adresa de e-mail la care este conectat contul dvs. de rețea socială în login-ul.

Cum îmi pot schimba informațiile de profil?

În setările profilului, puteți schimba Prenumele, Numele, Oraș. Pentru a modifica alte date, trebuie să contactaţi serviciul de asistenţă: help.gand@polls.expert.

Cum pot schimba parola?

Puteți schimba parola în setările profilului dvs. sau urmând acest link.

Cum pot dezabona de la lista de corespondență?

Vă puteți dezabona de la lista de corespondență în setările de notificare din contul dvs. personal .

Cum pot șterge contul meu?

Puteți să vă ștergeți contul dvs. în setările contului personal dvs. Dacă vă ștergeți contul dvs., prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal se opreşte.
Este imposibil să vă restabiliți contul.

Cum pot restabili contul meu?

Este imposibil să vă restabiliți contul, deoarece prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal se opreşte după ștergerea contului. Dar puteţi crea un cont nou folosind alta adresa de e-mail.

Pot crea mai multe conturi?

Crearea mai multor conturi active este interzisă prin regulile proiectului. Acest lucru este specificat în Acordul de utilizare. Conturi va fi blocate chiar și cu un sold pozitiv, iar retragerea banilor va fi imposibilă.

Pentru ce avem nevoie de sondajele?

Participarea la sondaje este o contribuție importantă. Datorite dvs., companiile se dezvoltă și se îmbunătățesc, iar lumea se schimbă în bine. Prin participarea la sondaje, evaluați mărcile de produse, serviciile, design-ul ambalajelor, stabiliți prețuri și împărtășiți idei importante. Pentru aceasta primiți o recompensă.

Unde va fi trimise invitaţiile la sondaje?

La Telegram sau prin e-mail. În mod implicit, toate invitaţii la sondaje vă vor fi trimise prin e-mailul dvs. Pentru a primi sondaje la Telegram, conectați-l aici.

Cât de des va fi trimise invitaţiile la sondaje?

Invitaţiile la sondaje sunt trimise în mod aleatoriu. În unele zile este posibil să primiţi mai multe invitaţii la sondaj, în timp ce în alte zile este posibil să primiţi nici una în 1-2 săptămâni. Sfatul: actualizați-vă sondajele de profil în mod regulat pentru a primi sondajele mai des. Sondajele ajung mai repede la Telegram, abonați-vă.

Cum să primiţi mai multe sondaje relevante?

Actualizați-vă secțiunea Profil în mod regulat. Răspunsurile dumneavoastră ne ajută să ne adaptăm sondajele mai precis. Chiar şi modificări minore pot schimba situaţia la 180 de grade.

De ce sondajul nu a fost plătit?

Acordăm puncte pentru sondajele pe care le completaţi în totalitate

Ce înseamnă starea sondajului „Nu s-a potrivit”?

Aceasta înseamnă că pentru acest sondaj avem nevoie de participanţi cu alte interese şi preferinţe. Sau că numărul necesar de participanți în grupul dvs. a fost deja recrutat.

Ce trebuie să faceţi dacă există o eroare în sondaj?

1. Dezactivaţi un VPN pe dispozitivul dvs.
2. Dezactivaţi extensia de blocare a reclamelor instalată în browserul dvs.
3. Goliți memoria cache din browserul dvs.
4. Ștergeți cookie-urile în browserul dvs.
5. Reîncărcați pagina.

Acest lucru ajută în 99% din cazuri. Dacă acest lucru nu ajută, atunci scrieţi-ne la: help.gand@polls.expert. Cu siguranță noi vom repara totul!

Ce se întâmplă dacă eu răspund la întrebări necinstit?

Sistemul se verifică răspunsurile dvs. De exemplu, dacă răspundeţi incorect la o întrebare de verificare, nu vom lua în consideraţie acest sondaj. Mai mult, completarea sondajelor în mod necinstit poate afecta rating-ul dvs. Citiţi mai multe despre rating-ul aici.

De ce nu s-a acordat puncte pentru sondajul partenerilor?

Puncte pentru sondajul partenerilor pot fi acordate cu o întârziere. Cu toate acestea, nu suntem responsabili pentru funcţionarea sondajelor partenerilor şi recompensa pentru completarea acestora.

Cum pot efectua o retragere de bani?

Puteți să retrageți de la 170 MDL în contul de telefon mobil dvs.

Cât durează procesarea unei cereri de retragere de bani?

În termen de 14 zile de la data confirmării.

Cum se confirmă o cerere de retragere de bani?

După crearea unei cereri, veți primi un e-mail pentru a o confirma. În acest e-mail, faceți clic pe butonul „Confirmare”. Astfel, cererea va fi confirmată şi va fi procesată.

Ce ar trebui să fac dacă nu am primit un e-mail de confirmare a cererii mele?

Verificați-vă foldere Spam, Mailing /Promoții, Șters etc. Sau introduceţi system@polls.expert în bara de căutare de e-mail. Dacă nu aţi găsit nicio scrisoare, scrieți-ne: help.gand@polls.expert.

Cum se anulează o cerere de retragere?

Pentru a vă anula cererea, scrieți-ne: help.gand@polls.expert.

Cum pot invita prieteni?

Accesați secțiunea „Recomandă un prieten”, copiați linkul de recomandare și trimiteți-l prietenilor dvs.!

Câte MDL voi primi pentru un prieten?

Veți primi 5 MDL pentru fiecare prieten odată ce acesta:
— va confirma e-mailul
— va completa profilul
— va completa cu succes primul sondaj, cu excepţie de cele de profil.

Unde pot vedea câți prieteni am invitat?

Lista prietenilor pe care i-ați invitat prin linkul de recomandare este afișată în secțiunea „Recomandă un prieten”.

De ce prietenul pe care am invitat nu este pe listă?

Dacă prietenul dvs. nu este pe listă, înseamnă că el s-a înregistrat folosind link-ul diferit (nu a dvs., ci a altcuiva).
Important: trebuie să treceţi la înregistrare fără a modifica link-ul în browser.

De ce nu a fost creditată MDL pentru prietenul meu?

Aceasta înseamnă că prietenul dvs. nu a completat încă niciun sondaj.
5 MDL va fi creditată în soldul dvs. de îndată ce prietenul dvs. invitat a finalizat primul sondaj (cu excepţia celor de profil).

Ce este rating-ul a contului?

Rating-ul indică nivelul de calitate al răspunsurilor dumneavoastră. Pentru noi este important ca veţi completa sondajele noastre sincer, judicios şi cu atenţie.
La înregistrare, ratingul dvs. este de 100%.

Ce afectează ratingul?

Cu cât ratingul este mai mare, cu atât mai multe invitaţii la sondaje va fi trimise. Cu cât ratingul dvs. este mai mic, cu atât mai puține invitaţii la sondaje va fi trimise.

De ce poate fi redus ratingul?

Ratingul poate fi redus pentru încălcarea regulilor sondajului.

De exemplu:
– răspundeţi la întrebări deschise fără informații;
– folosiți un limbaj obscen în răspunsuri;
– completați sondajul prea repede și neatent, fără a citi întrebările cu atenţie.

Cum pot îmbunătăți ratingul meu?

Dacă vă angajați să răspundeți ulterior la întrebări sincer și judicios, citind cu atenție întrebările, vă putem restabili rating-ul dvs. O DATĂ. Pentru restabilirea rating-ului, trebuie să contactaţi serviciul de asistență: help.gand@polls.expert.

Ce să fac dacă ratingul meu este 0?

Dacă ratingul dvs. este 0, atunci ratingul a fost coborât pentru încălcări repetate ale regulilor sondajului. În acest caz, din păcate, nu putem restabili ratingul dvs.